Respons.

 

Statistik 110913

Mitt inlägg om Humanisterna och Svenska Kyrkan fick enormt gensvar. Trodde aldrig det skulle generera så mycket trafik till sidan. Det har gjort att många (tunga) kommentarer postats under kort tid.

Jag har som regel att alltid svara på kommentarer jag får eftersom kontakten med läsare är det bästa med att driva en blogg. Tyvärr är det svårt att hitta tid att svara på de kommentarer som kräver längre utläggningar med en heltidsanställning som ungdomsledare och andra projekt jag driver. Vill med det här inlägget bara säga att svar kommer.

Tack för dina kommenterarer! De är oerhört värdefulla. Fortsätt så.

Märkt , ,

3 tankar om “Respons.

  1. jessicaschedvin skriver:

    Min statistik ser ungefär likadan ut! Humanisterna säljer, med andra ord ;)

    /Jessica Schedvin

  2. Johan! Tack för dina vackra ord. jag blev så himla himla glad. Tycker också att det är så härligt att du dragit ihop träffen den 17:e december. jag hoppas verkligen att jag kan komma och inte är inlagd någonstans då. Saknar er hela bunten.

    Kram!

  3. Janeece skriver:

    I thought I’d have to read a book for a discvoery like this!

Kommentera