Stenungsön 2010

Vaknat, käkat, packat, duschat, bloggat. Nu är jag redo för avfärd! Ska strax bege mig till kyrkan och hämta lite grejer där Maria också hämtar mig. Vi ska vara ledare på kristendomsskolelägret på Stenungsögården; Maria lekledare och jag lovsångsledare. Det kommer bli helt fantastiskt. Älskar den lilla ön. Den ligger mig mycket varmt om hjärtat. Många minnen finns där.

Tro det eller ej, men jag kommer twittra under dessa två veckor. Kan inte lova att vara överaktiv nu när jag har en funktion som ledare, men lite updates kommer ni allt få. :)

Hoppas er sommar blir lika härlig som min, för jag tänker njuta järnet av sol, vänner och Jesus. Ha det göttans!

Taggad , , , , , , ,

Kommentera

