Överväldigad.

Jag har haft en helt obeskrivlig helg… Känns som att det är dags för videoblogg igen, asså. Vet verkligen inte hur jag ska kunna göra allt som hänt under helgen rättvisa med ett par bokstäver.

Men kan ju avslöja så länge att jag inte känt av Guds närvaro så jäkla starkt på sjukt länge, och så var det hemskt länge sedan jag kände mig så ledd av Gud i mitt spel! Efter sista andakten när de flesta gått ur kyrksalen knäböjde jag under korset och bara grät av tacksamhet… Gud är så god mot mig. Fattar det inte.

Men nu måste jag sova. Som sagt, ska försöka få ihop en liten videoblogg eller liknande senare i veckan. Godnatt!

PS. Har du följt mig på Twitter? ;)

Taggad , , , , ,

2 thoughts on “Överväldigad.

  1. annasol skriver:

    Hej!
    Vilken härlig blogg du har!
    Starkt av dig att dela med dig av dina tankar och din tro.
    Kommer absolut att kika in igen – länkar till dig från min sida.
    Guds frid till dig inför veckan som kommer.

    • Johan Borg skriver:

      Åh tack! Vad kul att höra! Ska försöka skriva mer regelbundet. ;) tack för uppmuntran och länken!

Kommentera

