Guds små underverk…

Vilket underbart höstväder vi har fått. Jag älskar det till tusen. Just nu lyser solens strålar genom trädens gyllene höstlöv. Det fyller mig med en sådan tacksamhet. Tänk Guds alla små mirakler som vi aldrig lägger märke till. Den glänsande daggen i gräset på morgonen, den vackra solnedgången, hur allting bara klaffar en dag eller det där lilla barnet på stan som ler mot en och gör hela ens dag…

Har varit en himla schysst dag än så länge! Efter skolan gick jag, Lisa, Micke och Simone och fikade. Inte så lite najs! Nu ska jag dra till kyrkan på styrelsemöte med Bodakyrkans Ungdom. Vi ska bland annat diskutera huruvida det blir någon skidresa till Trysil vid nyår eller inte. Jag är pepp som tusan!

Dagens Spotify: Anna Ternheim – Today Is A Good Day

One thought on “Guds små underverk…

  1. fibdofy skriver:

    Arobotoya depedo usoweyu ev ubidiqac, bez icuk ayohu onagaqese palocoq, zi eqiv.

Kommentera

