Ny t-shirt!

Nu har jag suttit vid datorn alldeles för länge. Igen. Jag är inte bra på hela den här gå-och-lägga-mig-grejen asså. Min kropp säger visserligen ”Nu är jag trött”, men det är som att jag skulle behöva örfila mig själv reflexmässigt några gånger för att jag skulle förstå att jag verkligen behöver sova. Nu slutar det med trötta ögon, en bortsoven dag och upprörda hjärtslag.

Glad i alla fall när jag hämtade ut ett paket på posten igår, innehållandes en vit t-shirt jag tryckt själv via VistaPrint!

Färdig t-shirt

Klicka för att se vad det står

baksidan står det ”ödmjukhet” på grekiska.

Bild på min egna, riktiga, påklädda t-shirt på väg!

Taggad , , , , , , ,

Kommentera

