Detta är dagen!

av Johan Borg

Skolavslutning idag. Skönt! Att äntligen slippa känna den sjukt tunga vikten dra ner en. Ser så fruktansvärt mycket fram emot sommaren! :D Kommer hända så mycket roligt och det kommer bli en riktigt välsignad sommar känner jag på mig. :)

Först ska jag ju på Hönökonferensen i början av juli, sedan ska jag medverka på Oaskonferensen här i stan och sen ska jag medverka på Frizon ockå. Kommer bli tjock najs!

Nu ska jag kliva upp till köket, ta en kopp té, en liten rostad macka kanske. Samla mig och vakna till innan jag trampar ner till skolan. Hm. Undra vad som kommer hända… Har inte hört ett ord om någon planerad avslutningsgrej. Jaja. Det här kommer bli en fin dag, tror jag. Trots molnen.

Denna morgon vill jag bara skicka med detta bibelord:

Detta är den dag som HERREN har gjort, låt oss på den jubla och vara glada! – Ps 118:25

Taggad , , , , , , , ,

Kommentera

