Back in town.

Kom hem från Linköping igår vid midnatt och är helnöjd med vistelsen där! Sjukt härlig musik, grymt bra seminarium och ja, allmänt uppbyggligt. Har verkligen fått möta Gud också på ett konkret sätt!
Jag har också insett att den enda riktiga friheten och tryggheten kan jag hitta i honom. Ingen annan kan göra mig hel än Jesus. Det är dit jag måste söka mig, för jag vet också av erfarenhet att i de perioder i livet jag mått bäst har jag också varit som närmast Gud.

Mm, det här behövde jag.

Planerar att skriva ett inlägg om vad lovsång är så att folk som läser om det här förstår vad jag pratar om. Detta ger mig även anledning att testa en ny funktion här på WordPress. Slänger upp en poll här:

Taggad , , , , , , , , ,

3 thoughts on “Back in town.

  1. Qarro skriver:

    Hej:) var i linköping på låvsångskonferansen också nu i helgen och kom av en slump in på din blogg^.^så tänkte bara säga hej^.^*vink* men måste verkligen instämma att det var verkligen en underbar helg:D med super hrälig lovsång^.^

  2. Johan Borg skriver:

    Jaha, vad roligt! Hej hej. ^^

    Hur kom du in här då?

  3. […] eller för litet för Gud. Han har till exempel hjälpt mig med allt från depression (1, 2), till att värma mig påväg hem från […]

Kommentera

